mammalutt

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Weronika - 30 maj 2010 11:26

det är nått som inte funkar med min mobilbloggning... vet inte riktigt vad, får väll traska in till 3 och kolla...

jag hade en myspys dag igår med min mamma, vi var på spa och jag fick helkroppsmassage och badade i ett kurbad... sen gick vi till akropolis och åt en god middag och delade på en flaska rosé... riktigt mys! så idag när det är morsdag känner jag att jag har gett min mamma den bästa pressenten, en heldag tillsammans, bara vi två! tack mamma det var en bra start på en ny tradition!

idag ska vi inhandla diverse till ninisarna och äta mat och svärisarna, sen hoppas jag att jag ska orka börja bygga uteburen i kväll.. min näsa blir bara täpptare för varje dag som går...vet inte om det beror på dem men det skulle inte förvåna mig!

nu verkar min lilla gos vilja ha mat....

Presentation


En stolt mamma till två små liv, en sambo till den bästa, och ett lite borttappat jag... nu ska jag hitta tillbaka til mig själv!

Varje dag tillsammans med dig

Daisypath Anniversary tickers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina underbara barn

Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards