mammalutt

Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

Håll tummarna för mig nu!

Av Weronika - 6 maj 2010 20:49


Jag är med och tävlar om en biljett till premiären på nya SATC filmen, håll tummarna, för hur underbart skulle det inte vara!?!


Jag tävlar här: http://blogg.ckrets.se/  

 
 
sophie

sophie

6 maj 2010 21:20

Hej! Kul, med betessläpp ju :D Vilken fin header du har!

http://www.vi3motvarlden.blogg.se

 
Ingen bild

Jenni

7 maj 2010 00:23

Då hoppas jag vi ses där =)

Ska vi ta en dejt på tisdag? Vore roligt att träffa dig och lille skrutt!

 
Ingen bild

Jenni

7 maj 2010 08:57

Jag lämnar Tilde i skolan kl 9 jag med. Jag tar gärna en fika på stan, men säg till om du vill ha det lugnare med Max, då är ni välkomna hit så klart :)

 
Kristin - En mammas fotoblogg

Kristin - En mammas fotoblogg

12 maj 2010 20:27

Men det ÄR ju varma toner i bilden :)
Försökte få till lite blommor i framkant på bilden men jag skulle bytt objektiv så skulle de synts mer så jag är lite besviken själv men men tyckte hon var så söt och som sagt den är inte klar men jag måste ju få ut lite foton, kan ju inte vara bra alla jag lägger ut ;)
Är ni hemma på måndag?

http://mouziee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Weronika - 31 maj 2010 11:08

Nu fick jag för enkelhetensskull flytta...igen då... men nu ska det räcka med flyttar för ett tag då!   här finns jag nu iaf!   http://mammalutt.blogspot.com/ ...

Av Weronika - 31 maj 2010 11:08

Nu fick jag för enkelhetensskull flytta...igen då... men nu ska det räcka med flyttar för ett tag då!   här finns jag nu iaf!   http://mammalutt.blogspot.com/ ...

Av Weronika - 31 maj 2010 00:02

jaha då var den här helgen över... det gick fort den här gången! idag har vi flängt runt, ätit god mat hos svärföräldrarna och Lars och hans pappa har byggt kaninbur... nu sover hela familjen gott och kaninerna har fått det rent och fint, det end...

Av Weronika - 30 maj 2010 11:26

det är nått som inte funkar med min mobilbloggning... vet inte riktigt vad, får väll traska in till 3 och kolla... jag hade en myspys dag igår med min mamma, vi var på spa och jag fick helkroppsmassage och badade i ett kurbad... sen gick vi till ak...

Av Weronika - 28 maj 2010 13:44

vilken dag... och fredag dessutom! jag fick ju såklart inte min telefon i går... men nu har den kommit! men den var visst skickad med DHL så då måste jag ta mig till fröslunda för att hämta den..vi kan ju låta det vara osagt vad jag tycker om den h...

Presentation


En stolt mamma till två små liv, en sambo till den bästa, och ett lite borttappat jag... nu ska jag hitta tillbaka til mig själv!

Varje dag tillsammans med dig

Daisypath Anniversary tickers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina underbara barn

Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards