mammalutt

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Weronika - 24 maj 2010 11:09

 

Jag har äntligen fått ... ur... så nu är det en sprillans ny mobil på väg hem till mig! inte en dag försent, men jag har haft så svårt att bestämma mig för vilken jag skulle köpa... först lutade det helt åt en iphone men efter att Lars har köpt sin har jag kommit på att det inte är något för mig. och nu ville jag även köpa en mindre kamera att ha med mig jämt så jag slog två flugor i en smäll och köpte en sony ericsson vivas, med en 8 mpl kamera! så nu väntar jag bara... visst kunde jag köpt den på stan men jag avskyr när de ska "lura" på en massa extra grejor och eftersom jag inte har någon koll på sånt så är jag ett lättlurat offer.


nu är leah på dagis och maxen sover gott, jag skulle verkligen behöva städa, men hur kul är det?!?! nää det tar jag lite senare!

Imorse när jag fixade lite innan det var dags att promenera till dagis stog Leah och ritade lite, och kommer med en teckning hon har knåpat ihop, titta mamma ett spöke säger hon och visar sin teckning med ett spöke med ögon, helt otroligt va stolt jag blev, min lilla tjej har ritat sin första teckning där man faktisk ser vad det är, så självklart sitter den på kylskåpet nu, sen åker den in i Leahs bok. det är verklgen de små sakerna som betyder mest!




Presentation


En stolt mamma till två små liv, en sambo till den bästa, och ett lite borttappat jag... nu ska jag hitta tillbaka til mig själv!

Varje dag tillsammans med dig

Daisypath Anniversary tickers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina underbara barn

Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards