mammalutt

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Weronika - 22 maj 2010 20:28

 I dag har vi haft en riktigt mysig familjedag ute i solen... vi packade ihop och åkte till strängnäs på förmiddagen för att besöka indianmarknaden, Leah tyckte det var spännade att se indianerna som dansade och fick även rida på en liten prickig "lillagubben" häst, så det blev premär på hästryggen... det gick bra halva vändan sen blev det läskigt men hon berättade sen hur kul hon tyckte att det var!

sen åkte vi in till centrum och köpte slagstaglass och spenderade en bra stund i en stor lekpark, vi avslutade med en promenad till en badstrand och Leah plaskade på ordenligt i vattnet trotts att det var kallt i vattnet.

ett besök på ica maxi och sen hem för grilling och såpbubblor...


Idag var första dagen som Leah har varit utan blöjor hela dagen, en lite olycka blev det men då var vi fortfarande hemma... hon är så duktig så min lilla tjej! så nu ska jag inhandla en potta att ha i bilen då hon inte gillar att kissa ute eller på ofentliga toaletter...


Max är fortfarande förkyld men det går iaf åt rätt håll, han har så gott som sovit hela dagen så vi får väl se om det bli någon sömn i natt... han har förövrigt sovit flera hela nätter så vi klagar inte.


nu ha vi bänkat oss i soffan och ska bara mysa resten av kvällen!


Presentation


En stolt mamma till två små liv, en sambo till den bästa, och ett lite borttappat jag... nu ska jag hitta tillbaka til mig själv!

Varje dag tillsammans med dig

Daisypath Anniversary tickers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina underbara barn

Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards