mammalutt

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Weronika - 7 maj 2010 16:42

jag har visst kört slut på mina små kottar idag för de sover båda två, Max har vaknat till korta stunder för att snabbt somna om igen och Leah är okontaktbar...

Efter frukosten gick vi upp och barnen fick bada sen var det dags för lunch och när vi var klara med det gick vi ut till lekparken. Leah verkar ha en "det är farligt" period just nu för hemma åker hon kana utan att tveka men i lekparken vågade hon varken gunga eller åka kana... hon säger bara att det är farligt, vi får nog allt ut och öva!

Eftersom det blåste storm övertalade jag Leah att vi lika gärna kunde leka hemma i trädgården (eftersom hon ändå inte vill göra annat än bli jagad...) så vi traskade hemmåt igen och plockade lite löv och tittade på fjärilar, nyckelpigor och myror, vi undersökte även blåbärsriset för att se om det kommer några blåbär snart (Leah har längtat efter dem hela vintern!) väl hemma hämtade jag en kopp kaffe och lite saft så stannade vi ute någon extra timme, så väl inne igen tog det inte lång tid innan hon somnade sittandes i soffan...

Nu inväntar jag Lars så ska vi sätta igång och göra tacos till kvällen och sen är det ju äntligen helg igen! Härligt!

Har en massa skoj inplanerat den närmsta framtiden, vet knappt hur jag ska hinna... men så är det ju när sommaren närmar sig och alla kommer ur sin vinterdvala!


Presentation


En stolt mamma till två små liv, en sambo till den bästa, och ett lite borttappat jag... nu ska jag hitta tillbaka til mig själv!

Varje dag tillsammans med dig

Daisypath Anniversary tickers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina underbara barn

Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards